الثلاثاء، 17 فبراير 2009

انا لسه صاحي....

انا لسه صاحي منمتش...
منمتش ليه طيب
وانام ليه؟
عشان تريح جسمك وترتاح وتعرف تكمل
طب اريح جسمي ليه؟؟ ولا اكمل ايه اساسا؟؟
حياتك ياعم الغبي.....ايه؟؟ عادي يعني امال انت مش عايز تنام ليه؟؟
عشان مش عارف اعمل ايه...نفسي اعمل حاجه....
حاجة ايه يعني؟
معرفش بس نفسي احس اني كويس او بعرف اعمل حاجه او بجرب حتى
ايه يا حج...انت بتلخبط فالكلام كده ليه في ايه بس؟؟
مفيش والله...بس انا اوقات انتي عارفه بزهق كده ومش عارف اعمل ايه.. ولا انا موجود ليه...تقدري تقوليلي احنا هنا ليه
هنا ليه.....عشان نعيش......
طب ونعيش ليه؟؟ انا عايز احس اني بعمل حاجه كويسه...
بس ياعم بس بطل الرغي الغبي ده........انا مش فاضيالك..
امال فاضيه لمين هو انتي ليكي حد غيري......
غور ياض...مش هكلمك هو انا ناقصه صداع..كفاية اللي انا فيه......
قصدك اللي احنا فيه....
على رايك اللي انا وانت فيه على طول ومبيخلسص.........قوم نام احسن.....
بس ما انا بقولك هنام ليه؟؟
انخمد ياض ومتصدعنيش.....روح نام وخليني اعرف اهدى كده شويه.........
طيب اشوفك على خير........

هناك تعليق واحد:

  1. انتوا علطول بتتخانقوا مع بعض كده ؟؟

    لا بس كده طبيعي جدا ..

    ردحذف