الثلاثاء، 4 مايو 2010

طرطشة كلام

صراحه مش عارف ابدا كلامي منين.....ياترى اتكلم على اللي فات واللي مريت بيه فالفتره اللي فاتت....

اتكلم عن الناس الجميله اللي انا سبتهم من غير ما اقولهم لي وازاي وامتى وفين....؟؟؟؟

واتكلم عن الفشل اللي مريت بيه فتره فاتت واللخبطه اللي جت فدماغي

اتكلم عن اهم مشكله بتكرهني فنفسي ومحسساني باقصى درجات الاحباط واليأس والخوف من اللي جاي

ولا اتكلم عن احلى واجمل لحظة مريت بيها...أكلم عنها ازاي بدأت وحصلت ازاي...واتقدمت خطوه بعد خطوه ازاي...

اكتب عن اللي ندمت عليه ومش عاوز اكرره.....ولا اكتب عن اللي عاوزه وبحلم بيه وبدأت افكر فيه وارسمه حلم ليا

اتكلم عن جمعية رسالة ...والايام اللي فيها............


ياااااااااااااااه..........صحيح دي حاجات كتير اوي اوي...مكنتش متوقع اني الاقي حاجات افكر فيها واعوز اتكلم فيها

انا هجرب واحاول واطرطش براحتي ....واللي مش عاجبه طرطشتي يروح لعتبة بيته احسنله انا بطرطش عند بيتي...ولا اي؟!؟!؟!

طب اتكلم عن نفسي؟!؟!؟!

مش عارف.......أبدأ بالعيوب اللي شاييفها فيها ...ولا ابدا فراي فالحاجات الحلوه اللي فيا...........انا حر بقا مش عتبة بيتي ...ولا اي؟!؟!؟


هفكر واكتب..........حد عنده ماااااااانع؟!؟!؟


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق